اتوبار مرکز

اتوبار و باربری مرکز شهر تهران

اتوبار مرکز

اتوبار و باربری مرکز شهر تهران

تعرفه باربری به چه مواردی مرتبط است؟

مرحله اول اسباب کشی:

۱- لیستی از کارهایی که باید انجام شوند را تهیه کنید تا با برنامه ریزی و بر اساس نظم همه کارهایتان انجام شود. در این زمینه می توانید از مشاورین خبره و کارشناسان شرکت سریع بار تهران راهنمایی و مشاوره دریافت کنید. 

۲- ابزار مورد نیاز جهت بسته بندی مانند جعبه در اندازه های مختلف، چسب مخصوص کارتن، قیچی و کاتر، روزنامه و کاغذ را تهیه کنید.

۳- قبل از اسباب کشی به خانه جدید و انتقال وسایل، آن را تمیز کنید.

۴-قبل از اینکه لوازم را بسته بندی کنید آنها را تمیز کرده و از گرد و غبار و آلودگی به دور نگه دارید.

۵- از تعاون و همکاری همه اعضای خانواده در اسباب کشی استفاده کنید و تقسیم کار کنید تا هم سرعت انجام کارها بیشتر شود و هم بتوانید از همفکری سایر اعضای خانواده استفاده کنید.

۶- از افرادی که تجربه جابه جایی داشته اند کمک بگیرید و با آنها مشورت کنید. تجربه دیگران می تواند به شما در تصمیم گیری کمک کند.

۷- لوازم ضروری و مورد نیاز در حین اسباب کشی مانند قیچی، پارچه های تنظیف و یا طناب را در دسترس قرار دهید و به کارتان سرعت عمل دهید.

۸- برای جلوگیری از کثیف شدن فرش ها و یا موکت ها، روی فرش ها پارچه ای پهن کنید که در اثر رفت و آمد کثیف نشوند و منجر به دوباره کاری نشود. شرکت حمل سریع بار تهران برای این منظور از پوشش نایلونی و عایق مناسبی استفاده می کند که از فرش ها و موکت های شما در حین اسباب کشی کاملا محافظت می کند.

۹- حدود ۲ الی ۳ هفته جلوتر از زمان اسباب کشی لوازم منزل خود را بررسی کنید و اگر ابزاری را تا کنون بیهوده نگهداری کرده اید آن را دور بریزید. این کار باعث می شود که ابزار بلا استفاده و مستعمل را به منزل جدید انتقال ندهید و از بسته بندی آنها جلوگیری کنید.

۱۰- جمع کردن لوازم را از اسباب غیر ضروری شروع کنید و از جمع کردن لوازمی که تا روز آخر به آنها احتیاج دارید بپرهیزید.

مرحله دوم اسباب کشی:

۱-اگر جعبه مخصوص هر وسیله را نگه داشته اید، بهتر است برای بسته بندی اثاثیه از آن استفاده کنید.

۲- در بسته بندی لوازم مورد نظرتان نظم، آرامش و دقت را رعایت کنید.

۳- ظروف ریز و یا لوازم زینتی شکستنی را داخل روزنامه و یا کاغذ بپیچید تا در مقابل ضربه مقاوم شوند.

۴- برای جابه جایی کمدها و کشوهای دردار بهتر است ابتدا محتویات آنها را خالی کرده و سپس درهای شیشه ای و کشوهایی که احتمال باز شدنشان زیاد است را با نوار چسب بپوشانید تا در حین جا به جایی دست و پا گیر نباشند.

۵- جهت جلوگیری از آلودگی و کثیف شدن فرش، آن را درون پارچه ای تمیز بپوشانید و همچنین برای جلوگیری از کثیف شدن روکش مبل ها، آنها را با رومبلی بپوشانید.

۶- برای سطوحی که نوار چسب ممکن است روی آنها اثر خود را به جا گذارد با دقت و احتیاط بیشتری از آن استفاده کنید.

۷- جهت جلوگیری از رنگ پریدگی پایه های مبل و صندلی، از پارچه، روزنامه و یا پلاستیک استفاده کنید و آنها را به دور وسایل مورد نظر بپیچانید.

۸- همه گلدان های کوچک را میتوان داخل جعبه مقوایی و یا چوبی مناسبی قرار داد که راحت تر جا به جا شوند و روی گلدان ها را با یک کیسه پلاستیکی بزرگ پوشش داد و برای تنفس گیاه منافذی را ایجاد کرد.

۹- وسایل حساس مثل لوازم صوتی و یا مانیتور و شیشه ها را می توان با خودروی شخصی نیز انتقال داد و همچنین پول، طلا و لوازم شکستنی را نیز می توان با وسیله نقلیه شخصی حمل کرد.

۱۰- برای جا به جایی لوازم برقی مانند یخچال آن را از برق بکشید و محتویات آن را خالی کنید و سپس بدنه آنها را با پارچه و یا نایلون های ضرب گیر بپوشانید تا آسیب نبینند.

۱۱- هیچ وسیله ای را تا حد ممکن بدون پوشش و بسته بندی انتقال ندهید.

۱۲- در هنگام بسته بندی وسایل مراقب نقل و انتقال حشرات موذی به مکان جدید باشید و به نکات بهداشتی توجه کنید.

۱۳- بهتر است جهت رفاه حال همسایگان، آنها را از جا به جایی خود مطلع کنید و با نصب برگه ای بر روی دیوار و یا داخل آسانسور بابت سرو صدای احتمالی ناشی از انتقال ابزار از طریق پله ها و یا آسانسور از آنها عذرخواهی و از همکاری آنها تشکر کنید.

نکات مربوط به جعبه های حمل بار :

۱- هر کارتن را در مکان مورد نظر قرار دهید و سپس در فرصت مناسبی اقدام به باز کردن کارتن کنید.

۲- سعی کنید تمام قسمت های جعبه را پر کنید و برای قسمت های خالی از روزنامه و یا پارچه استفاده کنید. کارتن هایی که خالی هستند نا متعادل اند و در اسباب کشی به وسایل آسیب می زنند.

۳- پس از خالی کردن محتویات هر جعبه و جایگذاری آنها جعبه های خالی را جمع آوری کرده و در مکانی مشخص قرار دهید.

۴- جعبه ها را آنقدر سنگین نکنید که قابل جا به جا شدن نباشند. به طور مثال جعبه های کتاب را نیمی با کتاب و نیمی با وسایل خرده ریز پر کنید.

۵- از محکم بودن جعبه های مقوایی مطمئن شوید.

۶- از جعبه های کوچک و قابل حمل استفاده کنید.

۷- اندازه و وزن وسایلی که در جعبه قرار می دهید را با اندازه و مقاومت جعبه بسنجید.

۸- از تمیز بودن کارتن های حمل بار اطمینان حاصل کنید و در صورت نیاز داخل آنها را با پارچه ای تمیز کنید.

۹- تعداد بسته ها و جعبه ها را شمارش کنید تا چیزی از قلم نیفتد.

۱۰-بر روی جعبه محتویات جعبه را با برچسب مشخص کنید و یا با ماژیک روی جعبه بنویسید.

مرحله سوم اسباب کشی:

۱- شرکت اتوبار معتبری را انتخاب کنید و برای مواردی مانند بیمه وسایل، دستمزد کارگران و نحوه انتقال بار و مواردی نظیر این با آنها صحبت کنید. شرکت حمل و نقل سریع بار تهران، با سابقه و تجربیات بسیاری که در امر نقل و انتقالات شهری دارد گزینه مناسبی به جهت سرعت، دقت در حمل بار و رعایت نکات ایمنی است.

۲- مراقب هزینه های اضافی ناشی از حمل بار توسط شرکت های حمل و نقل باشید.

۳- قبل از رسیدن روز موعد، با نزدیکترین حمل بار به محل مورد نظرتان تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام دهید. نیروهای حمل بار در شرکت سریع بار تهران محل مورد نظر را از قبل شناسایی می کنند و برای حمل و نقل درون و برون شهری بهترین مسیر حرکت وسایل حمل بار را در نظر می گیرند تا به موانعی مثل ترافیک و شلوغی داخل شهر برخورد نکنند.

۴- بهتر است زمان ابتدایی روز را جهت جابه جایی انتخاب کنید تا فرصت کافی برای جابه جایی تمام اثاثیه را داشته باشید و زمان خود را از دست ندهید.

۵- لوازم را طبق اولویت اسباب کشی در اختیار کارگران قرار دهید و توضیحات لازمه را به آنها درباره اسباب ارائه دهید.

۶- اثاثیه را طوری آماده بگذارید که جلوی دست و پا نباشند و برای حمل بار مشکل ایجاد نکنند.

۷- قبل از مستقر شدن در مکان جدید اگر خانه نیاز به تعمیر دارد و یا دیوارها نیاز به رنگ شدن دارند، این کار را انجام دهید.

۸- وسایل اسباب کشی را دور نریزید و برای جابه جایی های بعدی چند عدد جعبه را در انبار خانه نگه دارید.

۹- آدرس خانه جدید را قبل از اسباب کشی بدانید و محله و مکان خانه را شناسایی کنید تا روز اسباب کشی با مشکلاتی نظیر پیدا کردن جای پارک و مکان تخلیه بار مواجه نشوید.

۱۰- برای نگهداری از افراد سالمند و یا کودک که عضوی از خانواده هستند برای روز اسباب کشی چاره ای بیندیشید و همین طور برای وعده های غذایی روز اسباب کشی از قبل برنامه ریزی کنید.

۱۱- قبل از تخلیه منزل قبلی همه اتاق ها را چک کنید و داخل کمد دیواری ها و کابینت ها را مجددا نگاه کنید تا موردی از قلم نیفتد.

۱۲-اقدامات ایمنی لازم را برای تعویض قفل درها انجام دهید و امنیت را به طور کامل برقرار نمایید.

۱۳- اگر لوازم منزلتان قدیمی و کهنه هستند لوازم جدید خریداری و جایگزین کنید.

۱۴- ابتدا جعبه ها را بر طبق برچسب هایی که هنگام اسباب کشی بر روی آنها چسبانده اید در اتاق، آشپزخانه و یا مکان مورد نظر قرار دهید و پس از باز کردن در جعبه ها مکان قرارگیری هر وسیله را مشخص کنید.

۱۵- بر کار کارگران حمل بار نظارت کنید و موارد احتیاطی را به آنها گوشزد کنید. بهتر است به نیروهای حمل بار در حمل وسایل حساس به ضربه و یا لوازم شکستنی مساعدت دهید.

۱۶-پیش از اسباب کشی و انتقال به محل جدید آنجا را تمیز کرده و از رفع هرگونه آلودگی میکروبی در محل اطمینان حاصل کنید.

۱۷- پس از باز کردن جعبه ها و خالی کردن محتویاتشان، جعبه های خالی را در جای مشخصی قرار دهید به طوری که از جعبه های باز نشده قابل تفکیک باشند و سردرگمی ایجاد نشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.